Popular Posts

Tuesday 8 January 2013

assalamualaikum..hai2 lame da ta update blog ni..huhu hari ni da hari ke 8 dalam tahun 2013...huuuuu cpatnye mase berlalu..2012 terlalu banyak kenangan manis dan pahit...hope tahun ni manis jelakn..huhu oh lupe pulak...dalam pada pahit ada kemanisan yang aku dpat..betul lah kata orang " cinta itu buta..."mesti korang nak tau nape aku cakap cmtu..huhu sebabnya lepas sbulan aku break dgan zaha aku jumpa cinta baru insyallah jdoh aku..huhu firstime dalam idup aku dia terlalu menghargai aku...cara dia aku senangi..walapun kdang2 kuat cemburu tapi aku ta kisah sebab him my true luv..i luv him tooo much..dia sentiase ada waktu aku suka dan duka...korg msty nk tgk pic dia kn..hehe nt la tgu ea..hehe name dia..mohd iqbal bin amran...huhuhu i luv him forever insyallah..setakat ni dulu la ek..nt aku update lagi..k bubye..assalamualaikumm..

No comments:

Post a Comment